Staropramen kampaní oslaví 145 let

Staropramen

Staropramen

Staropramen v polovině února rozjede kampaň připomínající letošní výročí svého založení. Ústředním tématem spotu je spojení piva, historie a hudby. Kampaň „Jedno nás spojuje již 145 let“ začíná v pondělí 17. února.

„Kampaň se zaměří na kvalitu, kořeny a původ piva Staropramen, které provází naše spotřebitele již 145 let. Hlavní hrdina spotu se díky Staropramenu přenáší po časové linii zpět až do roku 1869. Po celou dobu ho provází hudba, která bude i v letošním roce pro nás stěžejní outdoorovou aktivitou,“ říká ke kampani Soňa Bušová, manažerka značky Staropramen a dodává.

Televizní spot bude doplněn PR komunikací, online a outdoorovou kampaň, komunikací na obale produktů a netradičními formáty.

Základní informace k novému TV spotu:

Agentura: Young&Rubicam
Režisér: Salomao Figueiredo
Produkce: SAGA Films
Mediální agentura: Universal McCann