Staropramen se spojil s Mall.cz a odměňuje své spotřebitele

Staropramen

Staropramen

Značka Staropramen a internetová obchodní galerie Mall.cz zahájili cross promotion přinášející tisíce slev. Akce „vyBAV SE HUDBOU“ potrvá do 14. prosince, případně do vyčerpání vyhrazené sumy.

Nynější promoakce značky Staropramen a internetového obchodu Mall.cz nazvaná „vyBAV SE HUDBOU“ přináší možnost si pořídit například hudební vybavení, na němž si svoji oblíbenou hudbu může veřejnost přehrávat. Za nákup piva Staropramen Světlý v obchodech i hospodách mohou zákazníci získat slevu až 500 Kč na jakýkoliv produkt v sekcích Elektronika a Mobily&GPS. Celková částka poskytnutých slev se může vyšplhat až do výše 4,77 milionu korun.

„Období letních hudebních festivalů už je za námi, ale to neznamená, že by naši zákazníci měli zůstat bez hudby. Proto jim nabízíme možnost ji poslouchat prostřednictvím nových hudebních zařízení, která si se slevou mohou koupit prostřednictvím jednoho z největších internetových prodejců v Česku,“ říká Soňa Bušová, manažerka značky Staropramen.

Cross promotion připravila agentura Rituál. Televizní spot je dílem agentury Zouny and Rubicam. Média nakoupila mediální agentura Universal McCann. Promoční balení vytvořila designová agentura Cocoon.