Stolejda se stal šéfem obchodu tištěných titulů Mafry | E15.cz

Stolejda se stal šéfem obchodu tištěných titulů Mafry

Stolejda
Stolejda
• 

rap

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Roman Stolejda se stal funkcem obchodního ředitele tištěných titulů Mafry. Jeho novým úkolem bude zastřešení a koordinace centrálních i regionálních obchodních týmů.

Roman Stolejda nastoupil do Mafry v červnu 2013 na pozici ředitele obchodního týmu Mafra Digital Regio, kde zodpovídal za rozvoj obchodní sítě pro prodej produktů Topkontakt.cz, zaměřené na klienty ze segmentu malého a středního podnikání. Po odchodu Davida Nováka z Mafry v roce 2009 zůstala pozice centrálního obchodního ředitele printu neobsazena. Obchodním ředitelem on-line divize Mafra Digital je i nadále Jiří Otevřel.

Autor: rap

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah