Stream chystá novinky, třeba pořad o slibech v reklamách na kosmetiku

Seznam.cz

Seznam.cz Zdroj: Zive.cz

Internetová televize Stream.cz od příštího týdne začne vysílat nové pořady připravené pro jarní sezonu. Věnovat se budou například světu luxusu, opomíjeným hudebním žánrům i tradujícím se národním mýtům. Jednou z připravovaných novinek je seriál Martina Charváta s názvem Vypečené reklamy.

Všech deset plánovaných novinek pochází z dílny internetové televize, kterou vlastní tuzemský největší portál Seznam.cz. V týdeníku Národ sobě se například historik Jiří Rak věnuje vyvracení některých mýtů a představování významných historických faktů. Na současné problémy se zaměřuje publicistický pořad Troublemaker, ve které vystupuje Martin Marek známý z někdejší „kauzy na plzeňských právech“.

Stream.cz naposledy uvedl nové pořady na podzim. Z trojice tehdy představených titulů televize nyní vysílá už jen jeden. „V tvorbě pokračujeme, dokud to baví nás a diváky,“ řekl manažer programového oddělení Lukáš Záhoř s tím, že krátká videa nejsou pro žádné z aktérů hlavním zdrojem obživy.

Jako první se na portálu v příštím týdnu objeví pořad Výjimečný stav, který chce ukázat, jak lze přežít v přírodě bez výdobytků moderní civilizace. Videa, která budou spuštěna v dalších týdnech, se budou věnovat například vaření z čerstvých potravin nebo kosmetickým výrobkům a slibům uváděným v reklamách (pořad Fasáda s Adélou Vedralovou).

Čtěte, co také způsobil pořad na Streamu:

Martin Charvát, reklamní tvůrce a creative director agentury Konektor, se v pořadu Vypečené reklamy podívá na zoubek podivuhodným reklamám, které můžeme potkat hlavně na billboardech v okolí menších měst. Zjišťuje, kdo stojí za výtvory, které používají slogany jako „Nefouká mi do ní“.

Internetovou televizi Stream.cz založil v roce 2006 internetový odborník a zakladatel webu Mobil.cz Patrick Zandl. Videoportál Stream.cz od předloňského března vlastní společnost Seznam.cz, která postupně převrátila ztrátovou službu do černých čísel. Podle únorových údajů společnosti Netmonitor portál Stream.cz denně navštíví 290.000 uživatelů, za měsíc to jsou zhruba dva miliony.