Štuk předává vedení Mark/BBDO Mileně Mešanović
Novou generální ředitelkou reklamní agentury Mark/BBDO se stala Milena Mešanović. Ve funkci nahradí Andreje Štuka, který v agentuře zůstává, nicméně do role kreativního ředitele se nevrací. Působit bude jako kreativní konzultant a idea maker.
Andrej Štuk se podle oficiálních informací rozhodl předat nejvyšší post v Mark/BBDO z vlastní vůle, aby se mohl věnovat i svým dokumetárním projektům. Kreativním ředitelem zůstává Jan Holeček a do čela klientského servisu se postaví Jana Valenčíková, současná account manažerka.
Milena Mešanović
Milena Mesanić do Mark/BBDO přišla v dubnu a doposud vedla klientský servis. Svou kariéru zahájila v pražské DDB, kde působila tři roky jako account manager. Poté se přesunula do Srbska, kde se po mnohaleté zkušenosti v Ogilvy & Mather postavila do čela lokální agentury Kitchen. Z reklamy si odskočila do médií na pozici šéfky prodeje velkých novin Politika Newspaper and Magazines.