Supermarkety Billa zahajují věrnostní kampaň Plyšband

Billa

Billa

Řetězec supermarketů Billa připravil pro své zákazníky novou věrnostní kampaň Plyšband. Kampaň poběží dvanáct týdnů a navazuje na loňskou akci Superosma s plyšáky ve tvaru ovoce a zeleniny.

Od středy 18. září budou zákazníci v prodejnách Billa dostávat za nákupy nálepky, které povedou k získání plyšových zvířátek, které se prezentují coby rockové hvězdy. „Cílem kampaně je přilákat do obchodů zákazníky a motivovat je k větším nákupům,“ říká Jaroslaw Szczypka, generální ředitel společnosti Billa v České republice a na Slovensku. Kampaň bude řetězec uvádět na všech dostupných nosičích. Doprovodné aktivity budou probíhat na Facebooku. Pod heslem „zplyšujte se“, si mohou lidé vlastní fotky doplnit zvířecími plyšovými doplňky.

Zvířátka v reklamní kampani tančí na motivy písně skupiny Sisters Sledge We Are Family. Hrací karty dostanou zákazníci v každém obchodě Billa. Za každých 200 utracených korun jim náleží jeden bod, za třicet nasbíraných bodů pak mají nárok na plyšové zvířátko zdarma. S doplatkem ho dostanou také za 10 nasbíraných bodů.