T-Mobile rozšiřuje vánoční kampaň o ambientní média | E15.cz

T-Mobile rozšiřuje vánoční kampaň o ambientní média

T-Mobile rozšiřuje vánoční kampaň o ambientní média
T-Mobile rozšiřuje vánoční kampaň o ambientní média
• 

br

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
T-Mobile v průběhu tohoto týdne přenáší vánoční kampaň s loutkami i na netradiční média. Na interaktivních zastávkách a ve vitrínách s vyřezaným Kotkem a Pavláskem nabídne kolemjdoucím k vyzkoušení službu Deezer.

Zastávky v centru Prahy Na Poříčí, u Anděla, na Florenci a na I.P.Pavlova se promění v loutková divadla. Vycházejí z kreativního konceptu vánoční kampaně, v jedné boční stěně mají instalovaný LCD displej nabízející otestování služby Deezer mimo jiné také s vánočními koledami.

Stejnou možnost nabídnou i interaktivní showcasy v Praze Na Příkopě, na Národní a na Václavském náměstí. Uvnitř vitrín je umístěna 3D maketa telefonu s LCD diplejem a loutka. Po spuštění písně se loutka začne hýbat. Součástí showcasu bude i točící se disko koule.

Skica interaktivní vitríny Autor:

Vitrína zezadu Autor:

Netradiční venkovní nosiče T-Mobile doplní ještě sloupem s nástavbou na pražském náměstí Republiky. Vánoční kampaň T-Mobilu připravuje reklamní agentura Saatchi & Saatchi, spolupracoval Proboston Creative (design showcasů) a Gods (programování LCD).

Sloup s nástavbou Autor:

Autor: br

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah