TL5 připraví evropskou kampaň Milky

Tým TL5

Tým TL5 Zdroj: archiv

Agentura TL5 Digital uspěla ve výběrovém řízení a opět připraví valentýnskou kampaň značky Milka. Pražská agentura zajistí kreativu kampaně pro devět zemí v rámci Evropy.

Stejně jako v letošním roce zajistí TL5 Digital valentýnskou kampaň Milky také v roce 2016. Vítězný koncept pražské agentury se bude realizovat v rámci celého regionu střední Evropy, tedy v Německu, Rakousku, České republice, Slovensku, Polsku, Maďarsku a v pobaltských zemích.

„Připravit kreativu integrované kreativní kampaně pro trhy, kde žije v součtu více než 160 milionů lidí, je pro naši malou agenturu obrovský krok dopředu,“ říká Tomáš Votruba, Digital Strategist TL5. „Věříme ale, že téma, které jsme pro kampaň zvolili, je atraktivní a bude fungovat napříč Evropou.“

Navržená kampaň v sobě kombinuje prvky loňské kampaně „Řekni to po svém“ s prvky německé aktivace, která pracovala s tématem visacích zámků jako symbolu vyznání lásky.

„Každá země se bude na finální podobě kampaně podílet vlastními prvky, které jsou pro danou zemi charakteristické,” říká Artem Mazur, junior brand manager značky Milka.

TL5 Digital je digitální kreativní agentura se specializací na sociální sítě, která vznikla v roce 2013. Agenturní tým se stará na sociálních sítích o značky jako Milka, Metaxa, Tullamore D.E.W. Jägermeister, Kubík nebo Vodafone.