TOP 09 zahajuje kampaň. S dýmkou a novým sloganem

TOP 09 zahajuje kampaň. S dýmkou a novým sloganem

TOP 09 zahajuje kampaň. S dýmkou a novým sloganem

Víme, kam jdeme, to je nový slogan TOP 09, se kterým vyráží do předvolebního klání. Za kampaň chce utratit maximálně 50 milionů a bude pokračovat ve spolupráci s týmem, který připravoval prezidentskou kampaň Karla Schwarzenberga.

Kromě nového sloganu se na vizuálech, které dnes strana poprvé představila, objevuje také dýmka, která připomíná, kdo je předsedou strany. V předvolební komunikaci TOP 09 nahradí doposud používanou známku s Karlem Schwarzenberem. Ostatně na známky už jsou v letošní předvolební kampani jiní experti. Kampaň poběží na billboardech i v tisku, ale volební manažer TOP 09 Jaroslav Poláček upozornil na fakt, že oproti volbám v roce 2010 na úkor těchto médií výrazně posilují investice do on-line komunikace a kontaktních forem kampaně.

Přípravu kampaně pro TOP 09 dostala na starosti agentura Cream Prague Davida Brady. Podívejte se na vizuály: TOP 09 zahajuje kampaň. S dýmkou a novým sloganemTOP 09 zahajuje kampaň. S dýmkou a novým sloganemTOP 09 zahajuje kampaň. S dýmkou a novým sloganemTOP 09 zahajuje kampaň. S dýmkou a novým sloganem

Součástí kampaně budou jak projekty jednotlivých krajských organizací, tak roadshow předsedy strany. „Zástupcům v krajích, na jejichž projekty jsme vyčlenili zvlášť 3 miliony korun, doporučujeme, aby využili možnosti, které nabízejí door to door nebo obývaková kampaň, se kterými už máme své zkušenosti. Ale je na nich, jak si komunikaci namixují,“ řekl Strategii Jaroslav Poláček.

Větší kontaktnost by měla zajistit i telefonická kampaň, do které se, stejně jako ve druhém kole prezidentských voleb, zapojí dobrovolníci i známé osobnosti. Z pražské centrály bude řízená také roadshow Karla Shwarzwenberga, jejíž přípravu dostal na starosti osvědčený tým Marka Vocela. Ti samí lidé se podílejí i na tvorbě on-line komunikace a pravděpodobně budou připravovat i televizní a rozhlasové spoty, které poběží ve veřejnoprávních médiích.

Rozpočet kampaně TOP 09 je 50 milionů korun (v roce 2010 strana utratila 54 milionů) a výdaje na ni strana od dnešního dne zveřejňuje na svém webu. Podle informací tiskové mluvčí Martiny Týblové má TOP 09 na kampaň k dispozici 30 milionů korun a zbylých 20 získá z překlenovacího úvěru proti financím za hlasy získané ve volbách.