Transcreation agentura Spectra chce pracovat pro celý svět

Jako odpověď na neustále rostoucí poptávku po lokalizaci mediálních a reklamních obsahů z jednoho centra napříč různorodými světovými trhy vznikla agentura Spectra.
Poptávka po transcreation službách je v současnosti stále na vzestupu přinejmenším ze dvou důvodů. Roste přirozený tlak na komunikaci v globálním měřítku, současně ale také na maximalizaci úspor takto vynaložených prostředků.
„Celý proces mezinárodních lokalizací prostřednictvím transcreation subjektu je podstatně efektivnější. Nedochází totiž k duplikování práce desítek a stovek agentur všech participujících zemí a klient tak šetří nemalé procento nákladů. K tomu je potřeba připočíst faktor času. V případě, kdy se veškerá komunikace odehrává na přímé ose klient-client service, ho na tak rozsáhlou věc, jakou je lokalizace kampaně do celého světa, potřebujete daleko, daleko méně,” říká na adresu transcreation oboru ředitel nové agentury Radim Kameník.
Kameník se v oboru transcreation pohybuje 7 let. Přichází z Havasu, kde jako onboarding & quality director spoluzakládal transcreation divizi, která nyní čítá na několik desítek lidí.
„Hlavním posláním Spectry je z jednoho centra maximálně efektivně adaptovat marketingovou a reklamní komunikaci v celosvětovém měřítku, a to napříč všemi jazyky a mediálními kanály. Rád bych vyzdvihl, že naším cílem je skutečně pracovat pro klienty z celého světa,” doplnil Kameník.
Spectra již začíná pracovat na zakázkách pro značky, jakými jsou Adidas či Philips a společně s Bistrem, pod jehož křídly vznikla, spolupracuje na projektech pro holandskou společnost LinxTelecom nebo MasterCard.