Tullamore Dew rozjíždí deštivou irskou kampaň

Současní obyvatelé nedostavěného předměstí Castlemaine.

Současní obyvatelé nedostavěného předměstí Castlemaine. Zdroj: Petr Horky

Cílem nové televizní reklamy Sklenička na rozloučenou, která se právě nasazuje v médiích, je další posílení pozice značky Tullamore Dew na trhu. Nový televizní spot je součástí celosvětové kampaně, která zahrnuje televize, tisk i digitální média.

„Poprvé v historii půjdou v televizích obě verze spotu, tedy 30 i 60vteřin. Celá kampaň je propojená do všech aktivit, které budeme dělat v ON i OFF trade a doslova na vlastní kůži si ji budou moci naši konzumenti prožít i v digitalu, který startuje v dubnu,“ řekl Tomáš Merlík, brand manager značky.

Spot se točil v Hollywoodu, v irském hrabství Wicklow. Ředitel globální propagace značky Tullamore D.E.W. Shane Hoyne spolupracoval na produkci s newyorskou agenturou Opperman Weiss a režisérem Laurencem Dunmorem ze společnosti RSA Films Ridleyho Scotta.

TV spot