Tuzemák Božkov jde poprvé v historii do televize

Tuzemák Božkov

Tuzemák Božkov Zdroj: Profimedia

Značka alkoholických nápojů Božkov firmy Stock Plzeň bude mít poprvé ve své historii televizní reklamu. Chce tak povzbudit současný trend, kdy kvůli metanolové aféře stoupá poptávka po prověřených lihovinách. Značku, jejímž hlavním zástupce je Božkov Tuzemák, podpoří na obrazovce dva spoty.

Reklama odstartuje 12. listopadu a potrvá do 23. prosince. Objeví se na kanálech televizí Nova a Prima. Informoval o tom server Mediaguru.cz.

Vánoční reklama na tuzemák Božkov nazvaná Daruj vázu:

„Po uvolnění prohibice je zcela zřetelným trendem orientace spotřebitelů na prověřené značky. A právě z toho těží i řada Božkov, která svojí dlouhodobou tradicí a zaručenou kvalitou současným preferencím zákazníkům odpovídá. Proto jsme se rozhodli právě Božkov ještě dále podpořit,“ uvedla marketingová ředitelka Stocku Plzeň Kateřina Harris.

Vánoční reklama na tuzemák Božkov nazvaná Daruj bižů:

Plzeňská likérka nasadí do předvánočního období dvojici 20vteřinových spotů s pracovními názvy Korále a Váza. Kreativního konceptu i produkce se zhostila reklamní agentura Ogilvy & Mather, režisérem se stal Tomáš Sysel. Oba klipy, které s nadsázkou glosují vánoční hon za dárky, namluvila herečka Simona Babčáková.