U Mountfieldu přestali točit kolem štěstí

Mountfield

Mountfield

Náš největší prodejce zahradní techniky s příchodem letošního roku změnil mechanismus svých prodejních akcí. Kolo štěstí po patnácti letech vyměnil za losovací buben.

„Cítili jsme, že je potřeba udělat nějakou změnu, přijít s něčím, co by ještě více motivovalo zákazníky, vysvětlil Aleš Hrouda, který je v Mountfieldu pověřený vedením marketingu, proč z komunikace firmy mizí kolo štěstí. V prodejnách je od 2. ledna nahrazeno losovacím bubnem s pěti míčky a akcí „1 z 5 má vše zadarmo“. Zákazník, kterému se z osudí podaří dostat jako první červený míček, si odnese nákup zdarma.

Kolo štěstí mizí nejenom z obchodů, ale logicky i z televizní a tiskové reklamy. Novou prodejní akci od začátku roku podporuje spot s Tomášem Matonohou a Aleš Hrouda řekl, že pravděpodobnost odnést si nákup zadarmo se zvýšila natolik, že dalším komunikačním kanálem by mohla být šeptanda.

Kromě spotů s losovacím bubnem a Matonohou má Mountfield pro letošek připraveno sedm imageových spotů (tři z nich už byly nasazeny loni, například Hymna), které signalizují posun k líbivějšímu pojetí reklamy a snahu zadavatele o pozitivní vstup do povědomí zákazníka. Scénář a režii dostal na starosti Adolf Zika, který spolupracoval s agenturou Euro Agency.

Podívejte se na čtyřiceti sekundový spot Sedm statečných:

Generální ředitel a spoluzakladatel Mountfieldu Ivan Drbohlav dnes potvrdil, že firma se připravuje na vstup na pražskou burzu. Dojít by k němu mělo už v příštím roce a kapitál, který prodej akcií přinese, bude použit na expanzi firmy a další rozvíjení služeb. Drbohlav očekává, že vstup Mountfieldu na burzu by měl mimo jiné zvýšit povědomí o značce Mountfield.