UEFA obchoduje. Nabízí poslední firemní balíčky na UEFA Euro 2012

Club Prestige Platinum

Club Prestige Platinum

Čtyři týdny před prvním zápasem českého týmu proti Rusku nabízí UEFA poslední zbývající firemní sedadla a skyboxy na mistrovství Evropy ve fotbale 2012.

UEFA připravila speciální program určený pro zástupce firem „Club Prestige“. Bylo pro něj rezervováno zhruba 60 000 míst. České společnosti mají nyní poslední příležitost rezervovat si zbývající místa na zápasy národního týmu ve Wroclawi. UEFA, která svůj produkt promovala hlavně direct marketingem, on line, citylighty na letištích a v anglických mutacích časopisů (v Česku v Harvard Business Review), v úsilí prodat zbytek kapacit nasazuje tento týden deseti sekundový spot na CNN. Jak při své návštěvě v Praze uvedla obchodní manažerka UEFA Magdalena Mazany-Krasnodebska, největší zájem dosud projevily firmy z pořadatelských zemí, Ruska a Německa.

UEFA má pro firemní zákazníky připraveny dvě varianty: Club Prestige Platinum nabízí i přístup do privátních skyboxů, zatímco Club Prestige Gold umožňuje vstup do otevřených business salonků. Před začátkem zápasů bude v prostorech Gold klubu pravidelný zábavní program včetně živé hudby a interaktivních her, při kterých si hosté budou moci zahrát na fotbalisty či sportovní komentátory. Lahůdky lokální i mezinárodní kuchyně, které dodává jednička mezi caterery v oblasti sportu, rakouská společnost De&Co, jsou spolu s dalšími benefity součástí všech balíčků. Prostory salonků a skyboxů budou přístupné tři hodiny před výkopem a 1,5 hodiny po skončení zápasu.