Uvidíme se na hřišti! lákají rugbistky v kampani

Náborová kampaň České rugbyové unie

Náborová kampaň České rugbyové unie Zdroj: archiv

Česká rugbyová unie se rozhodla podpořit ženské rugby marketingovou kampaní. Ve vybraných středních a vysokých školách rozvěsila plakáty, které lákají dívky na hřiště. Náborovou kampaň připravila agentura Konektor.

Marketingová kampaň pro Českou rugbyovou unii s názvem „Uvidíme se na hřišti“ odstartovala 18. listopadu a jejím cílem je podpořit ženské rugby a získat tak nové hráčky do jednotlivých klubů. Kampaň tvoří sada tří plakátů, které unie vyvěsí na středních a vysokých školách po celé ČR, respektive ve městech, kde jsou ženské rugbyové kluby. V menší míře se vizuály objeví i jako inzeráty v tištěných médiích.

Náborová kampaň České rugbyové unieNáborová kampaň České rugbyové unie | archiv

„Část výlepu pokrýváme smluvně, ovšem nemalou součástí je aktivní pomoc českých ragbistek, které samy vyvěšují plakáty na více než čtyřech stech školách,“ uvádí ke kampani Martin Charvát, kreativní ředitel agentury Konektor.

Některé z ragbistek se podílely i na samotné přípravě plakátů. Dítě před utopením například zachraňuje Kateřina Wackermannová z Tatry Smíchov, boj o zlevněnou kabelku v obchodě svádí Lucie Arientová z pražské Slavie a svatební kytici se snaží chytit Denisa Malá, další hráčka z Tatry Smíchov. Všechny tři motivy jsou připraveny ve dvou formách. Jedna, obecná, uvádí kontakt na Českou rugbyovou unii, druhá odkazuje přímo na nejbližší ragbyový klub.

Náborová kampaň České rugbyové unieNáborová kampaň České rugbyové unie | archiv

Autorem kampaně je agentura Konektor, která naplánovala dvě vlny. První poběží ještě celý prosinec, druhá bude spuštěna na jaře 2015.