V srpnu na internetu nejvíce rostla návštěvnost streamovaného obsahu

Aktuální trendy firemních webovek

Aktuální trendy firemních webovek

Po mírném snížení návštěvnosti v červenci, způsobeným obdobím prázdnin a dovolených, vzrostly v srpnu všechny ukazatele návštěvnosti domácího internetu, nejvíce pak počet zobrazení stránek a počet zahájených přehrání streamovaného obsahu. Z webových kategorií se nejvíce zvýšila návštěvnost společenských magazínů a auto-moto severů.

Počet reálných uživatelů, navštěvujících webové stránky zapojené do výzkumu NetMonitoru dosáhl v srpnu počtu 6,3 milionu návštěvníků z Česka a 1,8 milionu ze zahraničí. Domácí internetoví uživatelé provedli na webech měřených výzkumem 1,1 miliardy návštěv, přičemž délka jedné návštěvy dosahovala v průměru 8 a půl minuty. Stránky zapojené do NetMonitoru navštěvovalo v pracovních dnech přibližně 3,2 milionu uživatelů denně, což je o 700 tisíc více nežli o víkendech.

V srpnu se výrazně zvýšila návštěvnost z mobilních zařízení a sledovanost streamovaného obsahu. Počet českých internetových uživatelů navštěvujících zapojené mobilní webové stránky z mobilních telefonů a tabletů přesáhl 1,7 milionu a počet uživatelů navštěvujících multimediální obsah 2,7 milionu. Nejvyšší mobilní návštěvnost a nejvíce mobilních zobrazení stránek zaznamenaly horizontální a zpravodajské portály.

V minulém měsíci nejvíce také rostla návštěvnost společenských magazínů a serverů z kategorie Auto-moto, která zahrnuje webové stránky s radami, recenzemi a články pro motoristy či weby s nabídkou automobilů. Návštěvnost těchto webových stránek se zvýšila o 9,4 % a v srpnu dosáhla téměř 1,58 milionu uživatelů. Mírný nárůst zaznamenala také většina ostatních kategorií webových stránek.