V tendru na Pilsner Urquell uspěla Ogilvy & Mather

„Značka Pilsner Urquell je naší vlajkovou lodí, a proto jsme si dali na přípravě zadání výběrového řízení velmi záležet. Celkem se ho zúčastnily 4 agentury, jejichž návrhy byly velmi profesionální. Právě kreativní koncept Ogilvy&Mather nejlépe naplňoval naši strategii a oslovil nás svým originálním řešením,“ řekl senior manažer značky Pilsner Urquell Jan Šolta.
Na přípravě nabídky se podílel zkušený tým lidí agentury Ogilvy&Mather, do vítězného konce ji pak dotáhlo trio Executive Creative Director Will Rust, Strategic Planner Graeme Murray a Account Director František Mareš. Finále výběrového řízení se kromě Ogilvy&Mather účastnily agentury Mark/BBDO a VCCP.
Značku Pilsner Urquell od ledna 2010 kreativně obhospodařovala reklamní agentura Mark/BBDO, před ní měla celých osm let značku na starosti agentura Leo Burnett.