V tendru na Pilsner Urquell uspěla Ogilvy & Mather

Pilsner Urquell, Prazdroj

Pilsner Urquell, Prazdroj

Agentura Ogilvy&Mather zvítězila ve výběrovém řízení na ATL komunikaci značky Pilsner Urquell. Jednou z poražených agentur v tendru je i dosavadní agentura Pilsner Urquell, Mark/BBDO.

„Značka Pilsner Urquell je naší vlajkovou lodí, a proto jsme si dali na přípravě zadání výběrového řízení velmi záležet. Celkem se ho zúčastnily 4 agentury, jejichž návrhy byly velmi profesionální. Právě kreativní koncept Ogilvy&Mather nejlépe naplňoval naši strategii a oslovil nás svým originálním řešením,“ řekl senior manažer značky Pilsner Urquell Jan Šolta.

Na přípravě nabídky se podílel zkušený tým lidí agentury Ogilvy&Mather, do vítězného konce ji pak dotáhlo trio Executive Creative Director Will Rust, Strategic Planner Graeme Murray a Account Director František Mareš. Finále výběrového řízení se kromě Ogilvy&Mather účastnily agentury Mark/BBDO a VCCP.

Značku Pilsner Urquell od ledna 2010 kreativně obhospodařovala reklamní agentura Mark/BBDO, před ní měla celých osm let značku na starosti agentura Leo Burnett.