Vizuály Expobank zobrazují příběhy

Některé věci celý život odkládáme, protože na ně není dost času.

Některé věci celý život odkládáme, protože na ně není dost času. Zdroj: archiv

Expobank informuje stávající i potenciální klienty o nových produktech prostřednictvím kampaně s mottem „Některé věci celý život odkládáme, protože na ně není dost času.“

Expobank uvádí do prodeje nové běžné účty Expo Active a Expo Global, které se zaměřují na potřeby náročných a aktivních zákazníků. Banka informuje o nabídce prostřednictvím vizuálů s příběhy lidí, kteří si plní své dávné sny.

Kampaň probíhá formou printové a online reklamy v médiích. „Cílíme především na klienty, kteří již mají životní zkušenosti, preferují aktivní životní styl a potřebují proto vhodný běžný a spořicí účet,“ popisuje podstatu kampaně ředitelka marketingu a komunikace Alena Nováková.

Vizuální podobu kampaně vytvořil interní marketingový tým ve spolupráci s externími marketingovými konzultanty a nákup médií zajistila agentura Magnas Media.