Vodafone v pokračování kampaně opět sází na reálné hrdiny a místa

Vodafone

Vodafone

Vodafone v nové kampani, která začíná dnes, pokračuje s podporou Turbo Internetu. Kreativu kampaně opět připravila agentura McCann Prague, o umístění kampaně v médiích se stará mediální agentura OMD.

Hlavní představitelky kampaně vyjíždějí tentokrát z Ratměřic do dalších obcí, aby zjistily, jak Turbo Internet funguje a pomáhá jinde. K podtržení autentičnosti se znovu využívají reálná místa a jejich skuteční obyvatelé. Komunikace se odehrává v Nespekách a Albrechticích nad Vltavou.

Kampaň běží od pondělí 12. května v TV, tisku, na internetu a venkovních nosičích. Vodafone v kampani sází na lokalizaci billboardů a CLV nosičů podle měst. V Praze jsou pak CLV nosiče lokalizovány podle jednotlivých městských částí, díky čemuž existuje hned 48 těchto mutací. Po vybraných obcích pokrytých Turbo Internetem vyjel navíc také konkávní vůz.

Posláním kampaně je ukázat lidem, že Vodafone rozšiřuje Turbo Internet do všech koutů a má údajně největší pokrytí rychlým mobilním internetem v České republice.

TV spoty