Vodafone v pokračování kampaně opět sází na reálné hrdiny a místa

Hlavní představitelky kampaně vyjíždějí tentokrát z Ratměřic do dalších obcí, aby zjistily, jak Turbo Internet funguje a pomáhá jinde. K podtržení autentičnosti se znovu využívají reálná místa a jejich skuteční obyvatelé. Komunikace se odehrává v Nespekách a Albrechticích nad Vltavou.
Kampaň běží od pondělí 12. května v TV, tisku, na internetu a venkovních nosičích. Vodafone v kampani sází na lokalizaci billboardů a CLV nosičů podle měst. V Praze jsou pak CLV nosiče lokalizovány podle jednotlivých městských částí, díky čemuž existuje hned 48 těchto mutací. Po vybraných obcích pokrytých Turbo Internetem vyjel navíc také konkávní vůz.
Posláním kampaně je ukázat lidem, že Vodafone rozšiřuje Turbo Internet do všech koutů a má údajně největší pokrytí rychlým mobilním internetem v České republice.
TV spoty