Kampaň, ve které vystupují reální klienti a firemní bankéřka, bude probíhat formou TV sponzoringu, internetové, printové a venkovní inzerce, i reklamních sdělení v rámci poboček do konce dubna 2012. Volksbank CZ na vzniku jarní marketingové kampaně spolupracovala s kreativní agenturou Actum/G2 a mediální agenturou Maxus.
kampaň Volksbank
„Součástí prezentace nové jarní kampaně je také speciální microsite Podnikani2012.cz, která nabízí návštěvníkům užitečné informace formou stručné studie mapující české podnikatelské prostředí. Připravena je i mobilní verze této microsite, která umožní přístup z mobilních telefonů,“ říká ředitelka marketingu a komunikace Volksbank CZ Renata Němcová Pixová.
Cílovou skupinou jsou firemní klienti (korporace, SME) i podnikatelé a mikrofirmy ze segmentů zemědělských a lékařských profesí. Myšlenka individuálního přístupu a osobní péče udává hlavní linii kreativního ztvárnění kampaně.