Volksbank slibuje osobní péči

Volksbank CZ

Volksbank CZ

red
V polovině února odstartovala jarní marketingová kampaň Volksbank CZ. Banka v ní nabízí osobní přístup a individuální péči. Cílovou skupinou jsou firemní klienti.

Kampaň, ve které vystupují reální klienti a firemní bankéřka, bude probíhat formou TV sponzoringu, internetové, printové a venkovní inzerce, i reklamních sdělení v rámci poboček do konce dubna 2012. Volksbank CZ na vzniku jarní marketingové kampaně spolupracovala s kreativní agenturou Actum/G2 a mediální agenturou Maxus.

kampaň Volksbank
kampaň Volksbank

„Součástí prezentace nové jarní kampaně je také speciální microsite Podnikani2012.cz, která nabízí návštěvníkům užitečné informace formou stručné studie mapující české podnikatelské prostředí. Připravena je i mobilní verze této microsite, která umožní přístup z mobilních telefonů,“ říká ředitelka marketingu a komunikace Volksbank CZ Renata Němcová Pixová.

Cílovou skupinou jsou firemní klienti (korporace, SME) i podnikatelé a mikrofirmy ze segmentů zemědělských a lékařských profesí. Myšlenka individuálního přístupu a osobní péče udává hlavní linii kreativního ztvárnění kampaně.