Jestli se teprve chystáte, nabízíme mini ochutnávku toho, co určitě stojí za vidění.
Pepsi to má na plátnech
Pepsi představuje v Superstudiu Designbloku, které se nachází v budově Futurama v Praze 8-Karlíně, novodobou podobu Slovanské epopeje. Firma na jaře oslovila mladé streetartové umělce s návrhem vytvořit na plátno o rozměrech 380×260 cm vlastní variaci, tedy Klubovou epopej.
„Klubová epopej je po loňské zastávkové kampani další zajímavý počin dvacítky tvůrčích mladých lidí, jejichž originalita a nápady se tentokrát vtiskly do jednoho velkolepého díla. „Klubová epopej“ zrcadlí pohled současné mladé generace na sebe sama a zároveň odkazuje i na slavnou českou minulost,“ řekl Bronislav Matyšek, marketingový ředitel PepsiCo / General Bottlers CR.
Kampaň pro Pepsi připravila a zpracovala agentura Mark/BBDO, se kterou značka dlouhodobě spolupracuje.
Adidas láká na krabice
V Superstudiu Designbloku v Hybernské ulici prezentuje novou kolekci Jeremyho Scotta Adidas. Designovou instalaci Adidas Originals, která využívá netradiční „figuríny“ formou skládaček z papíru navrhli nositelé prestižních designérských ocenění Roman Vrtiška a Vladimír Žák. „Z našich 5 let zkušeností s designem víme, že nejlepší návrhy vzniknou vždy jen ve skvělé a pozitivní atmosféře. Proto si vážíme, že jsme byli osloveni Adidas Originals, značkou, která přemýšlí progresivně a nebrání se neformálním nápadům. Tento faktor vystihuje i nová kolekce Jeremyho Scotta, která jen podtrhuje jiný, nekonvenční přístup v uvažování, říkají o práci pro Adidas Žák s Vrtiškou.
Jeremy Scott v pražské intalaci