Výměnná síť reklamy BillBoard.cz skončila provoz, zájem o služby upadal

Aktuální trendy firemních webovek

Aktuální trendy firemních webovek

Výměnná síť reklamy na Internetu BillBoard.cz po 16 letech fungování končí. Provozovatel služby, společnost Internet BillBoard, se k tomuto kroku rozhodla vzhledem k polevujícímu zájmu o výměnné sítě

„Prakticky od začátku roku 2010 začal poměrně dramatický odliv webů zapojených do této služby, a proto jsme se rozhodli tuto službu ke konci listopadu 2014 ukončit“ vysvětluje Tomáš Horák, obchodní ředitel společnosti Internet Billboard.

BillBoard.cz měla velký význam jak pro začínající projekty, které neměly peníze na svou propagaci, tak i pro velká média, která si tímto systémem udržovala anebo i zvyšovala návštěvnost svých stránek. Nicméně hlavním trendem posledních let pro média je používat služby, které přináší reálné výdělky a to služba BillBoard.cz nenabízí.

BillBoard.cz svůj největší růst zaznamenala v letech 2004 - 2009. Především v letech 2004 až 2006 byl reklamní prostor resp. zásah uživatelů na českém internetu největší ze všech možných reklamních kanálů a předstihl i současnou jedničku na trhu Seznam.cz.

„Jako provozovatelé služby jsme si byli vědomi, že zájem médií o výměnu zdarma postupně klesá a proto jsme v průběhu posledních let přišli na trh s novými produkty, které médiím přináší reálné peníze a s ukončením služby BillBoard.cz tak můžeme nabídnout nové atraktivnější řešení, například v podobě nejnovějšího produktu iBillboard RTB, který nabízí atraktivní obchodní model“ říká Tomáš Horák.