V době, kdy stavební spoření pomalu ztrácí na atraktivitě a není definitivně rozhodnuto o jeho budoucnosti, přichází Wüstenrot s nabídkou zvýšeného úroku z úspor na 3 procenta ročně. Akci podpoří od začátku listopadu do konce prosince letošního roku reklamní kampaní.
Hlavním komunikačním kanálem bude televize a internet a Wüstenrot nabídne kromě zvýšeného úroku i něco milého navíc v podobě hrajících si štěňat. Spoty připravila agentura Scholz&Friends Praha ve spolupráci s Boogie Films.
Televizní spoty poběží na kanálech TV Prima, Prima Cool, Prima Love, TV Nova, Nova Cinema a TV Barrandov. Kromě toho bude akce podpořena i po linii public relations, kterou zajišťuje agentura Publicis PR a masivní POS komunikací na všech pobočkách firmy.
Generální ředitel společnosti Wüstenrot Pavel Vaněk novou kampaň uvedl: „Věříme, že kampaň zaujme jak svým netradičním pojetím, tak zcela výjimečnou nabídkou stavebního spoření s průměrným ročním zhodnocením vkladů až 5,95 procenta.“