Wüstenrot mění logo

wüstenrot

wüstenrot

Finanční skupina Wüstenrot se od ledna představí s novým upraveným logem. Za účelem sjednocení firemní identity všech svých společností vypouští z loga označení jednotlivých společností a také stříšku.

Nové univerzální logo obsahuje pouze název Wüstenrot a je provedeno v novém odstínu oranžové. Nové logo od ledna reprezentuje všechny čtyři společnosti finanční skupiny Wüstenrot, tedy Wüstenrot – stavební spořitelnu, Wüstenrot, životní pojišťovnu, Wüstenrot hypoteční banku a Wüstenrot pojišťovnu. Od ledna Wüstenrot také přestává používat slogan Pro váš lepší pocit.

„Jedná se o první zásadní krok v rámci přechodu na nový korporátní design společnosti Wüstenrot,“ komentuje změnu tisková mluvčí společnosti Kateřina Bílá. „Nový styl a barevnost promítneme postupně do všech materiálů Wüstenrotu a inovované logo doplníme novým sloganem.“

Podle slov Tomáše Kopečného, ředitele agentury Scholz&Friends, která zastřešuje všechny marketingové aktivity Wüstenrotu, se jedná především o použití tradiční oranžové barvy a vytvoření vlastního stylu, který napomůže větší diferenciaci značky od konkurentů.