Y&R a Ogilvy vezou zlato z Clio Awards

15. 5. 2013: Clio Awards Ceremony

15. 5. 2013: Clio Awards Ceremony

Hned dvě tuzemské agentury zaznamenaly historický úspěch a zabodovaly na mezinárodní kreativní soutěži Clio 2013 v New Yorku.

Agentura Y&R Praha získala zlato v kategorii Branded Entertainment & Content za kampaň pro Muzeum komunismu. Outdoorová akce s názvem „Tajný agent“ se zaměřovala na řešení problému turisticky orientovaných odvětví, tedy na úbytek návštěvníků mimo hlavní sezonu. V pražských ulicích se proto po více než dvaceti letech opět objevili agenti tajné služby, kteří ale „pronásledovali“ turisty jen na oko s cílem pozvat je do Muzea komunismu.

Pod kampaní Y & R Praha jsou podepsáni kreativní ředitel Jaime Mandelbaum, art directoři Marco Antonio do Nascimento a Matthew Edwards a copywriteři Mirek Pomikal a Marco Antonio do Nascimento. Podívejte se na prezentaci oceněné kampaně:

Agentura Ogilvy & Mather přivezla zlatou medaili za speciální verzi balení tablet Clavinu se „vztyčenou“ pilulkou, která demonstruje přednost tohoto přípravku. Limitované balení bylo vyrobeno v malé sérii 500 kusů a distribuováno v nočních klubech. O zlato v kategorii Packaging Desing se zasloužili kreativní ředitelé Will Rust a Tomáš Belko, jako copywriter a art director je v přihlášce do soutěže uveden i Jirka Langpaul, který je autorem nápadu, ale v současné době už působí ve společnosti Dawson Ginger.

Agentura Ogilvy & Mather přivezla zlatou medaili za speciální verzi balení tablet Clavinu se „vztyčenou“ pilulkouAgentura Ogilvy & Mather přivezla zlatou medaili za speciální verzi balení tablet Clavinu se „vztyčenou“ pilulkou

Výsledky z Clio Awards se započítávají do soutěže Agentura roku, kterou pořádá časopis Strategie a Asociace komunikačních agentur. Podle nedávno zveřejněného přehledu bodové váhy cen pro rok 2013 přináší zlato z Clia 77 bodů.