Za měsíc začíná jubilejní Digimedia

Digimedia 2015

Digimedia 2015 Zdroj: archiv

Je digitalizace koncem, nebo začátkem terestrického vysílání? Jaký je udržitelný rozvoj televizní a rozhlasové digitalizace? Přesouvá se televizní vysílání na internet? Jaké jsou nové obchodní modely? Na tyto a další otázky se bude snažit najít odpověď letošní Digimedia, kterou pořádá Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace.

Za podpory Ministerstva průmyslu a obchodu ČR, Českého rozhlasu, Českého telekomunikačního úřadu a dalších partnerů se ve středu 20. května v České televizi uskuteční jubilejní 10. ročník konference Digimedia. Konference o digitalizaci, médiích a tvorbě je platformou pro setkání a výměnu informací všech důležitých subjektů na českém trhu.

Tématem programu konference je problematika DVB-T2, nové mediální zákony a další aktuální otázky, ke kterým se můžou vyjádřit i návštěvníci. Ti také mají možnost zapojit se do diskuze s lídry z mediální branže, státními regulátory a dalšími hosty.

Hlavním zahraničním hostem bude zástupce komisaře pro digitální ekonomiku Andreas Roever, ředitel Útvaru regulace, koordinace a obchodu Evropské komise z Generálního ředitelství pro komunikační sítě, obsah a technologie. V interaktivních panelech vystoupí mimo jiné zástupci hlavních aktérů českého digitalizačního procesu: Česká televize, TV Nova, TV Prima, Český rozhlas, České Radiokomunikace nebo zástupci nadnárodních satelitních a kabelových provozovatelů.

Akci pořádá Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace, hlavním mediálním partnerem jsou časopis Strategie a deník E15 z portfolia Mladé fronty.