Začal vycházet nový elektronický deník Insider

insider

insider

Oslovit exkluzivní skupinu čtenářů a vyplnit prostor po zaniklých večernících si klade za cíl placený elektronický deník Insider. Jeho první číslo vyšlo 1. prosince v 16 hodin odpoledne.

Za Insiderem, který chce denně přinášet zákulisní a rozšiřující informace k různým politickým a ekonomickým kauzám, stojí Centrum Holdings. Podle Pavla Vopařila, ředitele komerční divize skupiny Centrum, jde o „světově unikátní vydavatelský projekt“. Nový deník je promován pouze prostřednictvím webů a služeb skupiny Centrum a je zcela bez reklamního prostoru.

Insider je denně po 16. hodině publikovaný na adrese www.denikinsider.cz a po zaplacení ročního předplatného 990 Kč ho můžete číst jako kteroukoliv webovou stránku – tedy i prostřednictvím mobilních telefonů, tabletů nebo čteček. Právě čtečky si skupina Centrum vybrala pro podporu předplatného. Pokud totiž budete za roční předplatné ochotni dát 3599 Kč, dostanete k němu i čtečku Kindle 4.

Načasování vydání deníku na 16. hodinu má podle Jakuba Ungera dva důvody. Jednak tím chce Insider navázat na tradici večerníků a pak také obsadit prostor, kdy se potenciální čtenáři Insidera chystají před odchodem ze zaměstnání nebo cestou domů zhodnotit denní události a chtějí si odpočinout od záplavy aktuálního zpravodajství.

Insider míří na top čtenáře

Šéfredaktorkou Insideru je novinářka Sabina Slonková, která je nyní součástí týmu reportérů na Aktuálně.cz. Kromě ní se na projektu budou podílet i další editoři a novináři z řad Aktuálně.cz, přestože podle Jakuba Ungera, který je v Centrum Holdings zodpovědný za obsah, má být redakce sestavená z nových lidí a hlavně skutečných insiderů.

To jsou podle Ungera osobnosti a manažeři schopní svými informacemi a názory zaujmout cílovou skupinu „top decision makers“ a „power news users“, kterých je v Česku podle Centrum Holdings kolem 280 000. „Pokud budeme mít v březnu 2800 těchto předplatitelů, vyhodnotíme projekt jako úspěšný,“ prohlásil Unger s tím, že kdyby toto číslo mělo být výrazně nižší, musel by se „projekt přehodnotit“.

Na jména svých insiderů je Centrum Holdings zatím skoupé a nabídlo jen dvě tváře – Davida Šorfa, který po dlouholetém setrvávání v Lidových novinách (zástupce šéfredaktora) nyní působí v satelitní televizi Skylink, a Martina Šebestu, který ještě před více než rokem zodpovídal v rámci Centrum Holdings za inzerci a dnes řídí Digital skupiny OMG.