Zlatopramen to rád horké

Zlatopramen uvede pivo pro zahřátí

Zlatopramen uvede pivo pro zahřátí

Heineken využívá stále stoupající obliby ochucených piv a v tomto duchu se chystá na zimu. S příchodem listopadu uvede Zlatopramen Radler Zimní ve dvou příchutích. Výrobce doporučuje v chladných dnech pivo ohřát, dá se ale podávat i studené.

Zájem o ochucená piva u nás raketově roste. Od začátku roku do srpna se jich prodalo pětkrát více než ve stejném období roku 2011. „Prodeje ukázaly, že rozšíření sortimentu tímto směrem byl dobrý tah, v off trade v červenci a srpnu tvořil prodej radlerů osmiprocentní podíl z celkového objemu tržeb,“ říká k uvedení zimní varianty ochuceného Zlatopramenu marketingový ředitel Heinekenu Jiří Rákosník a zároveň prozrazuje, že Zlatopramenu se v segmentu ochucených piv podařilo získat 24procentní podíl na trhu.

Heineken přichází s novinkou pro zimní období, aby se pokusil pozastavit prudký pokles prodejů v tomto segmentu, který nastává s příchodem chladného počasí. Zlatopramen Radler Zimní s příchutí hruška se skořicí nebo višeň s čokoládou by mohl být alternativou klasického grogu nebo svařáku, je totiž vyroben ze silného polotmavého piva a oproti letním variantám má vyšší obsah alkoholu.

Vizuál připravované kampaněVizuál připravované kampaně

Novinka bude v prodeji od 1. listopadu v půllitrových skleněných lahvích za doporučenou cenu 15,90 Kč. Její uvedení podpoří od 5. listopadu kampaň naplánovaná pro televizi, internet a místo prodeje. Koncept kampaně vytvořila agentura WMC Grey