Zlatopramen to rád horké

Zájem o ochucená piva u nás raketově roste. Od začátku roku do srpna se jich prodalo pětkrát více než ve stejném období roku 2011. „Prodeje ukázaly, že rozšíření sortimentu tímto směrem byl dobrý tah, v off trade v červenci a srpnu tvořil prodej radlerů osmiprocentní podíl z celkového objemu tržeb,“ říká k uvedení zimní varianty ochuceného Zlatopramenu marketingový ředitel Heinekenu Jiří Rákosník a zároveň prozrazuje, že Zlatopramenu se v segmentu ochucených piv podařilo získat 24procentní podíl na trhu.
Heineken přichází s novinkou pro zimní období, aby se pokusil pozastavit prudký pokles prodejů v tomto segmentu, který nastává s příchodem chladného počasí. Zlatopramen Radler Zimní s příchutí hruška se skořicí nebo višeň s čokoládou by mohl být alternativou klasického grogu nebo svařáku, je totiž vyroben ze silného polotmavého piva a oproti letním variantám má vyšší obsah alkoholu.
Novinka bude v prodeji od 1. listopadu v půllitrových skleněných lahvích za doporučenou cenu 15,90 Kč. Její uvedení podpoří od 5. listopadu kampaň naplánovaná pro televizi, internet a místo prodeje. Koncept kampaně vytvořila agentura WMC Grey