Zonky spouští Zlevňovač a kampaň

Kampaň Zonky od Creative Brands

Kampaň Zonky od Creative Brands Zdroj: Zonky

Kampaň Zonky od Creative Brands
Kampaň Zonky od Creative Brands
Kampaň Zonky od Creative Brands
Kampaň Zonky od Creative Brands
Kampaň Zonky od Creative Brands
10 Fotogalerie
Petr Novotný (Strategie)

Zonky představila v kampani od Creative Brands nový online nástroj na refinancování.

Online služba Zonky, která loni do Česka přinesla fenomén půjček od lidí, spustila Zlevňovač – jednoduchý online nástroj na refinancování, konsolidaci a především zlevnění nevýhodných půjček, kontokorentů a kreditek.

"Česko je ještě pořád ostrov vysokých úroků. A to nás štve. Skoro všude kolem jsou půjčené peníze levnější. I v Německu přijdou zhruba na polovinu. A zatímco sazby úvěrů se už podařilo kapku srazit, kreditky se drží v průměru okolo 20 procent. Proto jsme vymysleli Zlevňovač," říká k pozadí projektu šéf marketingu Zonky Jan Škrabánek.

Zlevňovač funguje online, jeho využití je zadarmo a kdokoli si může klidně doma od kafe vyzkoušet, kolik by díky refinancování na Zonky ušetřil. Aplikace je intuitivní a dokáže spočítat úsporu i z několika úvěrů, kontokorentů nebo kreditek naráz.

Aplikaci představuje tematická reklamní kampaň se sloganem "Každá koruna se počítá", která se objeví nejen v televizi, kde poběží do konce roku 2016, ale i na billboardech nebo v PR, využije i online marketing a přímý kontakt s lidmi v obchodních centrech.

 

Za spotem stojí Creative Brands, vlastní reklamní agentura Creative Docku, z jehož startupové stáje Zonky pochází. Kampaňový tým vede marketingový šéf Zonky Jan Škrabánek, TV reklamu pod strategickým vedením Roberta Janči režíroval Ben Tuček.