Zoot v kampani vyzývá veřejnost, aby „zažila věci"

Není důležité, co máš na sobě, ale co v tom zažiješ

Není důležité, co máš na sobě, ale co v tom zažiješ Zdroj: archiv

Internetový obchod Zoot vyslal do světa tři nové spoty a kampaň, která v České republice a na Slovensku poběží v září a říjnu, rozjel také na ostatních kanálech.

Podzimní kampaň Zootu zdůrazňuje, že není důležité, co má kdo na sobě, ale co v tom zažije. „Během podzimní kampaně vyzveme širokou i odbornou veřejnost, aby si zkusila #zazitveci. Klademe důraz na to, aby kampaň běžela opravdu na všech kanálech, které jsou relevantní pro naší cílovou skupinu. Od televizních spotů, přes spolupráci s bloggery, až po guerillovou kampaň. Vše propojíme i s obsahem našeho časopisu,“ říká Pavlína Louženská, marketingová ředitelka Zootu.

Na sociálních sítích proběhne soutěž „Chci #zazitveci“, kde Zoot denně věnuje oblečení jednomu z účastníků. Současně fanoušky vyzve, aby na sociálních sítích sdíleli svoje vlastní zážitky, které se následně zobrazí na webu obchodu.

„Chceme, aby každý touchpoint mluvil jazykem kampaně. Ať už to je web, tašky, které si zákazníci odnesou z výdejen, nebo spolupráce s youtubery,“ vysvětluje Louženská.

Komunikace navazuje na spoty „To nejlepší zažíváme svlečení“, které Zoot využíval tento a minulý rok. Nové tři spoty mají společné to, že hlavní protagonisté přišli o oblečení. Dva spoty jsou věnované ženám a jeden mužům, na které se chce Zoot v následujících měsících zaměřit. Letos spoty poběží v ČR na Primě, Prima Love, Prima Cool, TV Barrandov a Óčku, na Slovensku na TV Markíza a TV Doma.

Kreativa kampaně vznikla kompletně in-house pod vedením Barbory Pilné. Televizní spoty opět natočil Marek Štifter.