Zuno bank: výzkum potvrdil nechuť Čechů platit bankovní poplatky

ZUNO

ZUNO

Většina Čechů si myslí, že banky by měly svým klientům poskytovat některé služby zcela zadarmo, jak vyplynulo z průzkumu online banky Zuno. Celkem 73 % dotázaných uvedlo, že banky by neměly vybírat poplatky za všechny nabízené služby, některé by měly být zdarma. Lidé by také od bank uvítali rychlejší vyřizování jejich požadavků, nejlépe online. Právě banka Zuno sází ve své strategii na služby nabízené on-line a přes mobilní bankovnictví.

Průzkum také zjistil, že 40 % Čechů otravuje zdlouhavá byrokracie a papírování při každé změně, kterou chtějí v bankách provést. Obtěžuje je také nesrozumitelný bankovní jazyk, kterým s nimi banky hovoří. Zhruba 42 % respondentů podle průzkumu zároveň uvedlo, že by se měly banky ještě více orientovat na internet. Na druhou stranu jen pro 7 % z nich je zastaralé, že nemohou spravovat bankovnictví po telefonu.

Průzkum pro banku provedla agentura Perfect Crowd v červnu 2013 na vzorku 500 respondentů z České republiky.