„U stanice metra Veleslavín se bude realizovat pouze povrchový autobusový terminál v rozsahu schváleném platným stavebním povolením,“ píše se v dokumentu, který projednávali zastupitelé.
U budoucí stanice prodlouženého úseku metra A měl stát několikapatrový parkovací dům fungující jako záchytné parkoviště pro zhruba 600 aut a několik desítek autobusů. Měl nahradit původně plánovaný terminál u zastávky Dlouhá míle, ke které se ale metro nakonec stavět nebude, skončí už v Motole.
Na přípravu obří verze terminálu měl magistrát připraveno na letošek 50 milionů korun. Tyto peníze nyní půjdou na přípravu výstavby trasy metra D z Pankráce do Písnice. Nová podoba terminálu na Veleslavíně bude financována z rozpočtu výstavby trasy A do Motola a měl by být zprovozněn současně s prodlouženým úsekem metra v druhé polovině roku 2014.