Hrdlička z Foxentry: ‚‚Další slevová akce? Raději čistá data’’ | E15.cz

Hrdlička z Foxentry: ‚‚Další slevová akce? Raději čistá data’’

ZDROJ: ad2leads
Prezentace klienta •
Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn

V roce 2017 spustil projekt, který zajišťuje e-shopům data bez chyb a zákazníkům tím šetří nervy. Dnes jeho Foxentry validuje 10 000 000 údajů měsíčně. Pavel Hrdlička prozradil, jak tento nástroj pomáhá e-commerce podnikatelům v době Covid-19.

Pandemie si v byznyse nevybírá. Mnohá odvětví proto musela projít drastickými změnami a vstoupit nějakým způsobem do online prostoru. Tím stoupl zájem o nástroje, které online podnikání usnadňují. Jedním z nich je české Foxentry, které řeší čistotu dat.

‚‚K nápadu mě vedla vlastní frustrace při vyplňování formulářů. Během vývoje jsme šli postupně do hloubky a z jednoduchého doplňku se stala komplexní aplikace, která řeší online i offline data. Doslova pod rukama nám vyrostl produkt, přes který každý měsíc ověřujeme 10 000 000 milionů údajů u nás i na Slovensku. Momentálně se blížíme k hranici 1000 zákazníků a brzy spouštíme polskou verzi.’’

Proč jsou bezchybná data tak důležitá?

Ověřené údaje v objednávkách a formulářích znamenají minimum chyb při doručování, rychlejší nákupy, hladší komunikaci se zákazníkem a bezproblémový obchodní styk mezi firmami. To v online prostoru přináší značnou konkurenční výhodu.

„Poslední dobou se stala dogmatem honba za konverzním poměrem. Málokdo už ale řeší druhou stranu mince. Jak pracně získané konverze odbavit za nižší náklady za manuální lidskou činnost. Další slevová akce vás nespasí, raději řešte dlouhodobě čistotu dat.’’ dodává Hrdlička.

Rychlost a kvalita jde na odbyt

Že je o čistá data bez datlování, jak uvádí web aplikace, opravdu zájem ukazuje současný úspěch, který Foxentry sklízí. Týmu Pavla Hrdličky se povedlo meziročně vyrůst o 300 %. Zejména funkce jako našeptávání firemních údajů hned od prvního znaku a validace offline dat je u zákazníků tohoto českého start-upu každým dnem v oblibě. Nástroj už si implementovala velká jména české e-commerce scény jako například Mall.cz, Zoot, Dr. Max, Benu.cz či Student Agency.

Benu.cz hlásí o 34 sekund rychlejší objednávky

Jedním ze zákazníků Foxentry, je také jedna z největších tuzemských online lékáren Benu.cz. Během čtrnáctidenního A/B testování na téměř 50 tisících uživatelích se podařilo objednávkový proces zrychlit o nezanedbatelných 34 sekund.

Další významným přínosem bylo 94% snížení chybovosti v e-mailech. Ukázalo se, že i v dnešní době uživatelé chybují, a  podařilo se zachytit  1 390 e-mailových adres, které by v normálním případě někdo musel následně opravit, nebo vyřadit jako nevalidní.

Teď na měsíc zdarma

Pokud vás tento článek zaujal, určitě vás potěší, že Foxentry do konce roku nabízí měsíc používání aplikace zcela zdarma a nasazení zvládnete i bez IT oddělení. Více zde.

 

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah