Jak obnovit důvěru ve značky v post-faktické době, ptá se Brand Management

Značky, které vsadily na autenticitu, bodují.

Značky, které vsadily na autenticitu, bodují. Zdroj: Blue Events

Proč dlouhodobě klesá důvěra ve značky?
Sean Pillot de Chenecey, autor nové knihy The Post-Truth Business.
Kniha The Post-Truth Business.
4
Fotogalerie

Celodenní konference Brand Management 2018 v novém Cubex Centru Praha ukáže 19. září řadu pozitivních příkladů, jak v době fake news řídit značky. Hlavní hvězdou konference je Sean Pillot de Chenecey, autor nové knihy The Post-Truth Business, první studie o dopadu současné krize důvěry na byznys. Ke žhavému tématu konference se kromě něj vyjádří 25 špičkových domácích marketérů a expertů. 

V dopoledním programu konference Brand Management 2018 se představí mj. tři příběhy více než sto let fungujících značek. Česká spořitelna si prošla v posledních letech hledáním své identity a vrací se ke svému původnímu poslání. O tom, jak pečovat o značku, aby neztratila svoji hodnotu a udržela si důvěru, bude hovořit ředitelka marketingu České spořitelny Monika Hovorková.

Royal Crown Cola je zase důkazem, že i zahraniční značka může chytit v Česku druhý dech a přejít od low-cost do prémiového segmentu. Příběh znovuzrození značky bude prezentovat Lucia Tarbajovská, Senior Brand Manager společnosti Kofola. Značka bez důvěry je jen komoditou, o tom se přesvědčil Petr Machoň, ředitel marketingu RAKO ve společnosti Lasselsberger, jedné z nejstarších značek keramických obkladů na světě.

Strategie napříč body dotyku

Detailní návody, jak promítnout autenticitu a akcent na důvěru do strategie značky a jak ji udržet v jednotlivých bodech dotyku, nabídnou dva současně probíhající odpolední bloky. První se zaměří na příklady strategií značek, jako je L'Oréal a CZC.cz, vystoupí jejich marketingoví řediteléBožena Hrušková a Milan Duda.

Zcela novou značku Maappi vzniklou ze záliby svého autistického syna představí Martin Hošek. S vytvářením strategie značky poradí zkušení experti Ondřej Žák, Associate Partner EY a Martin Zadražil, Co-founder a stratég agentury Brain One. Správné nastavení cen a pokročilé metody jejich optimalizace představí společně partner společnosti Logio Tomáš Formánek a Milan Havlíček, Sales Director start-upu Yieldigo.

Od věrohodnosti až po CSR

Druhý bloku zahrnuje experty napříč různými marketingovými disciplínami stejně jako zkušené zástupce značek z několika segmentů. Jak být věrohodný v jednotlivých bodech dotyku řeší dnes značky jako Brit, Rossmann a Hamé. Jejich zástupci Martin Šámal, Vladimír Mikel a Lenka Vaněk se zaměří každý na jiné aspekt důvěry, od produktu přes práci s online komunitami až po CSR.

Tento blok moderuje Rostislav Starý (PR Konektor / Konektor Social) a kromě něj vystoupí také odbornice na spolupráci s influencery Hana Vávrová (The Hive), odborník na digitální věrnost a in-store komunikaci Ivan Čopák (Retailtrek) a digitální stratég Martin Peška (MarketUP).

Čtvrtý ročník konference Brand Management přináší společnost Blue Events, největší pořadatel B2B eventů v ČR s 25letou tradicí, s podporou významných partnerů v čele se společností McCann Prague.

Více informací o konferenci a jejím programu naleznete na webu www.brandevent.cz.