Jak vybrat dodavatele vašeho webu? Nízká cena není vždy výhra

DomainQube.cz

DomainQube.cz

.
Chystáte se spustit nový online projekt? Ať už má jít o statickou firemní prezentaci nebo sofistikované řešení na míru, přečtěte si pár tipů a doporučení, jak vybrat správného dodavatele. V praxi vás totiž nemůže potkat nic horšího, než se uprostřed vývoje nedohodnout s druhou stranou a předávat rozdělanou práci někomu dalšímu a začínat pravděpodobně úplně od začátku.

Dbejte na doporučení, třeba od nezávislé autority

A právě s posledním bodem, tedy doporučením konkrétních dodavatelů prověřených nezávislou autoritou, přichází projekt DomainQube.cz. Cílem této služby je poskytnout přehled v moři poskytovatelů a nabídnout pouze takové firmy, které získaly známku kvality DomainQube.cz. Ta klientovi zaručuje, že dodavatelé zapojeni do projektu jsou stabilní společnosti s vysokým technologickým know-how, které splňují náročná kritéria po celou dobu jejího udělení. Činnost projektu ocení zejména ti, kteří nechtějí investovat čas do inzertních poptávkových systémů a třídění přeplněné poštovní schránky. Garantem projektu DomainQube.cz je společnost General Registry, s.r.o. Ta se specializuje na správu domén a projekt je důsledkem dlouhodobých zkušeností spolupráce s IT společnostmi.

I když byl projekt DomainQube.cz spuštěn teprve minulý rok, je do něj v tuto chvíli zapojeno 17 společností s různými specializacemi od tvorby a správy e-shopů po komplexní online řešení na míru. Další dodavatelé postupně přibývají, do databáze DomainQube.cz se však nedostane každý. Výběru daného dodavatele předchází plné přijetí kodexu DomainQube.cz, kterým se dodavatelská společnost mimo jiné zavazuje k profesionálnímu přístupu k zákazníkovi, příslibem reakce do 24 hodin na poptávku řešení, a k dalším zákaznicky orientovaným podmínkám.

DomainQube.czDomainQube.cz

Interaktivní průvodce dodavateli

Portál DomainQube.cz kromě přehledu aktuálních dodavatelů nabízí také interaktivního průvodce, jehož úkolem je zjistit výchozí stav klientovy poptávky (potřebuji vyrobit web/ už mám naprogramováno, ale potřebuji konkrétní úpravy), shrnout aktuální požadavky (hledám webhosting/ potřebuji SEO optimalizaci/ uvažuji o copywritingu) a na základě těchto parametrů nabídnout dodavatele, kteří tyto podmínky splňují a dokáží poptávané služby poskytnout v požadované kvalitě. Pak už je jen na klientovi, kterého dodavatele osloví.

Cena nesmí být jediným kritériem

Tradičním kritériem při výběru dodavatele webu nebo složitějších online systémů je samozřejmě cena. Automatický výběr nejnižší nabídky by však v žádném případě neměl být pravidlem. Obzvláště v případě komplexních webových řešení na míru je mnohem důležitější např. zda dodavatel práci stihne dodat v termínu, protože i čas jsou peníze. A právě pro tyto případy má klient možnost využít služeb DomainQube.cz a její známky kvality.