Kdo zaspí, k tomu už se zákazníci nevrátí. A ve světě e-commerce to platí dvojnásob

Díky univerzální platební bráně s více než 55 platebními metodami mohou e-shopy zvýšit procento dokončených plateb. Design platební brány si klienti mohou přizpůsobit firemním barvám a grafice.

Díky univerzální platební bráně s více než 55 platebními metodami mohou e-shopy zvýšit procento dokončených plateb. Design platební brány si klienti mohou přizpůsobit firemním barvám a grafice. Zdroj: archiv Komerční banka

Chytré platby, uživatelsky přívětivé prostředí, automatizace procesů i udržitelnost. Takové jsou stavební kameny on-line nakupování. Moderní e-shopy, které mají potenciál růstu, věrné zákazníky a efektivní obsluhu pro samotné provozovatele, zkrátka vyžadují sofistikovaná řešení. Jak je můžete implementovat do svého on-line podnikání a jakých chyb se vyvarovat?

Zákazníci si zpravidla vybírají tu nejjednodušší cestu. Firmy, které svým klientům nabízejí uživatelsky přívětivé nakupování, rostou. Ostatní nikoli. Typický scénář vypadá přibližně takto. E-shopu se daří, počet zákazníků strmě roste. Zničehonic ale začne klesat procento dokončených objednávek. Započne pátrání po viníkovi. Málokoho napadne, že důvod může být vcelku prostý. „Dnešní zákazníci chtějí možnost volby. Svobodu zaplatit pomocí svojí oblíbené metody, nebo dokonce na splátky. Zboží přitom chtějí pokud možno obratem a mají-li čekat, jdou o dům dál. Firmy, které chtějí v tomto nelítostném prostředí uspět, musejí být připraveny rychle reagovat,“ vysvětluje Renáta Gregová, Digital Product Sales Expert Komerční banky. Společnost, která je mimo jiné držitelem ocenění Korporátní banka roku 2023, společně se svými partnery nabízí expertní poradenství, bankovní technologie a platební nástroje, bez jakých se moderní e-shop neobejde.

Chytré platby

E-shopy mohou svým zákazníkům nabídnout rozložení platby nebo nákup na splátky s dobou splácení až 48 měsíců. „Od nás přitom celou částku obdrží ihned,“ poznamenává Renáta Gregová s tím, že pro e-shop samotný znamená tato služba zákazníkům dokonce provize a obratový bonus. „V dceřiné společnosti Komerční banky, společnosti ESSOX, nabízíme jako jediní i nákupy na splátky pro firemní zákazníky,“ doplňuje Renáta Gregová.

Díky univerzální platební bráně s více než 55 platebními metodami mohou e-shopy zvýšit procento dokončených plateb. Design platební brány si klienti mohou přizpůsobit firemním barvám a grafice.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!