„Je to nejnákladnější projekt v dějinách Novy,“ uvedl bez dalších podrobností ředitel televize Jan Andruško. Podle odhadu deníku E15 se celkové náklady na seriál pohybují mezi 80 až 90 miliony korun.
Kromě vhodné příležitosti na trhu však v nasazení Expozitury může hrát roli další faktor – zastarávání produktu v čase. Nova hodlá vysílat na podzim i čtyři nové díly Soukromých pastí, které také patří k dražším projektům.
S optimistickými vyhlídkami souvisí i další plány Novy na expanzi. „V těchto dnech se rozhodujeme, zda letos spustíme další kanál Novy,“ doplnil Andruško. Podle informací deníku E15 je jednou z variant ženský kanál Nova Doma, který již obdobně funguje v rámci slovenských aktivit CME.
Zástupci Novy nechtěli prozradit, o kolik by podle nich měl reklamní trh narůst. Podle nejrůznějších náznaků počítají se zvýšením v jednotkách procent. Trend potvrzují i čerstvá čísla průzkumné agentury Admosphere. Letos například zvýšili reklamní investice výrobci léků. V prvním pololetí objem jejich nákupů reklamy narostl o více než 18 procent na 1,032 miliardy korun v ceníkových cenách.Kromě Expozitury a Soukromých pastí bude Nova sázet i na další domácí tvorbu – Ulici, Ordinaci v růžové zahradě a nové díly Comebacku.
Konkurenční Prima proti nim postaví kromě vlastní série Cesty domů hlavně druhou řadu castingové show Česko Slovensko má talent. Česká televize zase chystá nové díly Vyprávěj, talk-show Miroslava Donutila a reprízu Četnických humoresek.