Objevte výhody jednoho systému pro firmy i zákazníky: Ušetříte nejen náklady

Žena pracuje na notebooku pomocí systému Cloudya

Žena pracuje na notebooku pomocí systému Cloudya Zdroj: NFON Gmbh (CZ)

Firemní komunikace uvnitř a vně firmy může probíhat s využitím několika specializovaných systémů. Jaké výhody však přináší jednotné řešení, které podporuje spolupráci zaměstnanců a zároveň umožňuje snadnou komunikaci s klienty?

Jednotný systém firemní telefonie, jako například Cloudya od NFONu, zajišťuje komunikaci mezi zaměstnanci i směrem k zákazníkům a tím současně šetří vaše náklady. V čem spočívají další výhody tohoto řešení a co od něj můžete očekávat?

Komunikace se zákazníkem i mezi zaměstnanci: Výhody jednoho systému

Domluvu mezi zaměstnanci a se zákazníky spousta firem řeší několika různými systémy. V CRM systému ukládá údaje o zákaznících, zaměstnanci zase používají své komunikátory. Co když ale informace o zákaznících i možnosti spolupráce zaměstnanců zastřeší jediný firemní software?

Obě tyto oblasti plně obstará například Cloudya, cloudový komunikační systém, který do obchodní komunikace vnáší opravdovou svobodu. Díky tomu můžete efektivně spolupracovat uvnitř firemních struktur a zároveň hovořit se zákazníky.

Kontakty z vašeho CRM softwaru oslovíte přímo z prostředí systému Cloudya. Ta obsahuje další užitečné funkce, jako například privátní telefonní ústřednu PBX, pořádání online meetingů, tvorbu virtuálních konferenčních místností či nahrávání hovorů.

Firemní software Cloudya: Optimalizace nákladů fimy, řešení na míru i webová aplikace

Cloudya představuje efektivní způsob optimalizace firemních nákladů. Místo několika systémů vám stačí jediný, jenž obsahuje pouze funkce a moduly, které v dané chvíli používáte. Systém můžete kdykoliv škálovat směrem nahoru i dolů: roste s vámi a v méně vytížených obdobích zároveň neplatíte za nepotřebné funkce. Vaši zaměstnanci šetří čas při přepínání mezi různými nástroji.

Přístup do systému získáte díky pravidelné platbě, hrazené po 30denních obdobích. Nemusíte podepisovat smlouvy na několik let dopředu ani vás nečekají skryté poplatky. Díky ukládání dat v cloudu se nemusí vaše IT oddělení o nic starat. Nastavení systému je rychlé a snadné: o vše se postará NFON, který vám dodá také značkové IP telefony včetně zařízení pro konferenční hovory. Cloudya má formu webové aplikace, k níž mohou vaši zaměstnaci přistupovat přes internet, kdykoliv a odkudkoliv.

Náročným zákazníkům se specifickým předmětem podnikání přináší NFON profesionální rozšíření ve formě modulů. Zahrnují například funkce kontaktního či call centra, nástroje monitoringu kampaní i výkonu zaměstnanců, pokročilé nahrávání hovorů včetně jejich analýzy či rozhraní All IP pro integraci hlasových a datových sítí do jediné infrastruktury.

Moderní systémy IP telefonie obsahují nejen funkce pro komunikaci uvnitř firmy, ale umí vás propojit také se zákazníky. Cloudya od NFONu vám pomůže nejen ušetřit náklady, ale podpoří hladkou, efektivní firemní komunikaci.