Sociální sítě pro váš byznys pomocí Microsoft Social Engagement

Díky službě Microsoft Social Engagement však budete nejen vědět kdo, kde a jak o vás mluví, ale získáte i šanci na tyto podněty včas reagovat a ovlivnit tak názory nejen vašich zákazníků, ale i jejich přátel. Jak to funguje?
Microsoft Social Engagement je prvním komplexním nástrojem na monitoring sociálních sítí, který si mohou bez problémů dovolit nejen velké, ale i střední a malé firmy. Kromě ceny je jeho největší výhodou kompatibilita s Microsoft Dynamics CRM – ať již jako jeho součást nebo další komponenta. Prostřednictvím partnerů Microsoftu v České republice, jako například společnosti CCV Informační systémy, tak zákazníci mohou dostat skutečně komplexní službu včetně příslušného zaškolení a technické podpory.
Mezi hlavní přínosy Microsoft Social Engagement můžeme zařadit:
1. Okamžitý přehled o tom, kdo, kde a co píše o vašich produktech, komoditě nebo společnosti a díky tomu rychle překonat námitky přímo na sociální síti.
2. Možnost komunikovat s koncovými zákazníky prostřednictvím médií, která využívají k diskuzím o vašich produktech či službách
3. Přesná identifikace vlivných osob – těch, jejichž obsah (články, videa, příspěvky) ovlivňuje veřejné mínění a ovlivňují názory na vaši společnost
4. Možnost porozumět tomu, co si o vašem produktu, službách nebo i celkovém přístupu lidé myslí a jak ho vnímají
5. Identifikace typického nákupního jednání a získání širokého okruhu nových potenciálních zákazníků
Jak je to všechno možné? Microsoft Social Engagement totiž mimo jiné umí rozpoznat emoce pisatelů, jejich jazyk nebo zachytit trendy v sentimentu či geografickém rozložení příspěvků. Všechny informace navíc dokáže jednoduše a přehledně analyzovat v grafické podobě na jediné stránce včetně výstražných varování u důležitých událostí.
A jedna otázka na závěr: Nepřišli jste „vinou“ sociálních sítí nebo diskusních fór právě teď o dalšího zákazníka?
Martin Vokřál
Autor je produktový manažer Microsoft Dynamics CRM ve společnosti CCV Informační systémy