Sociální sítě pro váš byznys pomocí Microsoft Social Engagement
Díky službě Microsoft Social Engagement však budete nejen vědět kdo, kde a jak o vás mluví, ale získáte i šanci na tyto podněty včas reagovat a ovlivnit tak názory nejen vašich zákazníků, ale i jejich přátel. Jak to funguje?
Microsoft Social Engagement je prvním komplexním nástrojem na monitoring sociálních sítí, který si mohou bez problémů dovolit nejen velké, ale i střední a malé firmy. Kromě ceny je jeho největší výhodou kompatibilita s Microsoft Dynamics CRM – ať již jako jeho součást nebo další komponenta. Prostřednictvím partnerů Microsoftu v České republice, jako například společnosti CCV Informační systémy, tak zákazníci mohou dostat skutečně komplexní službu včetně příslušného zaškolení a technické podpory.
Sociální sítě pro váš byznys pomocí Microsoft Social Engagement
Mezi hlavní přínosy Microsoft Social Engagement můžeme zařadit:
1. Okamžitý přehled o tom, kdo, kde a co píše o vašich produktech, komoditě nebo společnosti a díky tomu rychle překonat námitky přímo na sociální síti.
2. Možnost komunikovat s koncovými zákazníky prostřednictvím médií, která využívají k diskuzím o vašich produktech či službách
3. Přesná identifikace vlivných osob – těch, jejichž obsah (články, videa, příspěvky) ovlivňuje veřejné mínění a ovlivňují názory na vaši společnost
4. Možnost porozumět tomu, co si o vašem produktu, službách nebo i celkovém přístupu lidé myslí a jak ho vnímají
5. Identifikace typického nákupního jednání a získání širokého okruhu nových potenciálních zákazníků
Sociální sítě pro váš byznys pomocí Microsoft Social Engagement
Jak je to všechno možné? Microsoft Social Engagement totiž mimo jiné umí rozpoznat emoce pisatelů, jejich jazyk nebo zachytit trendy v sentimentu či geografickém rozložení příspěvků. Všechny informace navíc dokáže jednoduše a přehledně analyzovat v grafické podobě na jediné stránce včetně výstražných varování u důležitých událostí.
A jedna otázka na závěr: Nepřišli jste „vinou“ sociálních sítí nebo diskusních fór právě teď o dalšího zákazníka?
Martin Vokřál
Autor je produktový manažer Microsoft Dynamics CRM ve společnosti CCV Informační systémy
Martin Vokřál