Strategie, nejstarší český časopis o médiích, reklamě a marketingové komunikaci, vychází na iPadu. „V tuto chvíli čtenářům nabízíme zdarma ochutnávkové číslo, které je méně rozsáhlé, než tištěná Strategie. Další vydání přijde v dubnu a to už bude z pohledu čtenáře kompletní,“ vysvětluje šéfredaktor Strategie Miroslav Honsů.
Strategie na iPadu - hodnocení reklamy
Verze pro iPad je oproti tištěné Strategii obohacena o množství interaktivních funkcí. Nejviditelnějším rozšířením obsahu jsou reklamní spoty, další fotografie a prolinkování na internetové stránky. Aplikace je ke stažení zdarma, samotné vydání Strategie bude podobně jako ostatní časopisy vydavatelství Mladá fronta stát 2,39 euro.
Pro pravidelné zájemce o časopis je připraveno automaticky obnovované měsíční, čtvrtletní a roční cenově výhodné předplatné. Časopis Strategie rozšířil řadu dalších časopisů Mladé fronty vydávané pro Apple iPad: ForMen, F.O.O.D., Computer, Lidé a Země a Sluníčko.