Komerční televizi se v loňském roce díky lepším smlouvám s mediálními agenturami dařilo zvyšovat tržby. Ty meziročně narostly o 143 procent na 335 milionů korun. Management stanice navyšoval investice do programu, televize vyrobila pořady jako Barrandovský videostop, To byl náš hit, Prominenti nebo Splněné sny. Celkový podíl TV Barrandov na sledovanosti loni dosáhl podle údajů Asociace televizních organizací 5,07 procenta (o rok dříve 4,22 procenta).
Kvůli prodělkům a zápornému vlastnímu kapitálu (minus 161 milionů korun) museli akcionáři několikrát zvyšovat základní kapitál společnosti. Naposledy na konci letošního června, kdy základní kapitál posílili o 200 milionů korun na 1,097 miliardy korun.
Televize Barrandov ovládá skupina akcionářů v čele s Tomášem Chrenkem. V současnosti probíhají intenzivní jednání o prodeji televize blíže neupřesněnému zájemci.