CzechTourism láká návštěvníky do Česka za evropské peníze
Zakázku Marvil vysoutěžil za 2,5 milionu korun v druhém kole výběrového řízení v konkurenci dalších pěti zájemců. Většina částky poputuje studiu z kasy IOP, konkrétně programu s názvem Rebranding a marketingová podpora příjezdového cestovního ruchu.
„Podle podmínek daného programu je dotace Evropské unie 85 procent a dotace ze státního rozpočtu 15 procent,“ sdělil serveru E15.cz mluvčí agentury CzechTourism Filip Remenec.
:
Marvil se v prezentaci České republiky zaměřil na jednoduchý text. Do popředí vytáhl anglické slovo like, které můžeme přeložit jako líbit se, mít rád, podobat se něčemu.
Nový vizuální styl, který má zvýšit atraktivitu a povědomí o České republice, začne naplno používat od ledna 2013.
Tendr studiu Marvil CzechTourism přiklepl 28. června, smlouvu obě strany podepsaly o necelý měsíc později. Marvil v minulosti vytvořil například logotyp a vizuální styl energetické skupiny ČEZ nebo státního podniku Lesy České republiky.