CzechTourism láká návštěvníky do Česka za evropské peníze

Propagace České republiky

Propagace České republiky Zdroj: studio Marvil

"Podařilo se nám logo zapojit do samotného sdělení. Když jsme se tímhle směrem vydali, nastala exploze nápadů," řekl Pavel Zelenka z Marvilu
Nové logo obklopené konkurencí
Takhle by nová značka mohla vypadat v outdoorových kampaních
Nová značka na dárkových předmětech
Takhle by nová značka mohla vypadat v outdoorových kampaních
5
Fotogalerie
Propagaci České republiky zaplatí prostřednictvím Integrovaného operačního programu Evropská unie. Jedná se o destinační logo, jehož zpracování zadala česká centrála cestovního ruchu CzechTourism grafickému studiu Marvil.

Zakázku Marvil vysoutěžil za 2,5 milionu korun v druhém kole výběrového řízení v konkurenci dalších pěti zájemců. Většina částky poputuje studiu z kasy IOP, konkrétně programu s názvem Rebranding a marketingová podpora příjezdového cestovního ruchu.

„Podle podmínek daného programu je dotace Evropské unie 85 procent a dotace ze státního rozpočtu 15 procent,“ sdělil serveru E15.cz mluvčí agentury CzechTourism Filip Remenec.

:

Marvil se v prezentaci České republiky zaměřil na jednoduchý text. Do popředí vytáhl anglické slovo like, které můžeme přeložit jako líbit se, mít rád, podobat se něčemu.

Nový vizuální styl, který má zvýšit atraktivitu a povědomí o České republice, začne naplno používat od ledna 2013.

Česká republika mění po více než 11 letech své turistické logo a vizuální styl.Česká republika mění po více než 11 letech své turistické logo a vizuální styl. | Marvil

Tendr studiu Marvil CzechTourism přiklepl 28. června, smlouvu obě strany podepsaly o necelý měsíc později. Marvil v minulosti vytvořil například logotyp a vizuální styl energetické skupiny ČEZ nebo státního podniku Lesy České republiky.