Praha chce zviditelnit Slovanskou epopej, odstartovala reklamní kampaň
Kampaň je naplánovaná do 31. května 2013. Základními prvky jsou propagační leták, který obsahuje představení Slovanské epopeje, základní údaje o výstavě a autorovi, mapku či slevový kupon a leporelo, které chce město umístit do čtyř a pětihvězdičkových hotelů.
„V centru Prahy se bude po celou dobu trvání kampaně pohybovat promo tým a rozdávat informační letáky,“ informovala mluvčí magistrátu Tereza Krásenská.
Expozice Muchových obrazů se veřejnosti otevřela ve Veletržním paláci v květnu. Předcházel tomu dramatický převoz slavného díla do Prahy, proti se totiž postavil Moravský Krumlov, kde bylo dvacet obrazů řadu let vystaveno. Proti přesunu byl i potomek malíře John Mucha.
Praha podle něj nesplnila přání jeho děda, který městu plátna věnoval pod podmínkou, že pro ně vybuduje důstojný pavilon. Metropole ale nemá na stavbu peníze. Převoz pláten a příprava výstavy se oproti původním plánům výrazně prodražily. Podle ČTK stály 36 milionů korun.
Expozice bude ve Velké dvoraně umístěna minimálně rok a půl. Už nyní má o její zapůjčení zájem Japonsko. Pražští radní dali souhlas k tomu, aby se tam epopej přesunula na několik týdnů v roce 2017.
: