Alfa Romeo Giulia: Italská raketa má 510 koní a stovku dá za 3,9 s
Design a podobné záležitosti protentokrát přenecháme přiloženým fotografiím, zajímavější jsou na tomto autě jiné věci. Pod kapotou ukrývá třílitrový benzinový šestiválec s maximálním výkonem 375 kW (510 koní). Že bude svezení opravdu stát za to, o tom nás ujišťuje poznámka, která zdůrazňuje ladění techniky od Ferrari. Maximální rychlost ani další čísla týkající se dynamiky bohužel tisková zpráva nezmiňuje.
Alfa Romeo Giulia
Těšit se máme ale na perfektní řízení a hlavně na rozložení hmotnosti v poměru 50/50. Zadní poháněná náprava používá víceprvkové zavěšení, ta přední má dvojité lichoběžníkové zavěšení. Vzadu pak najdeme také aktivní diferenciál, který pomocí spojek rozděluje příděl točivého momentu mezi jednotlivé strany.
Alfa Romeo Giulia
Přestože tisková zpráva přímo nezmiňuje, kolik Giulia váží, je jisté, že to nebude úplně těžké auto. Jedna koňská síla se totiž stará o necelé tři kilogramy. Samozřejmě se tak stalo díky použití karbonu a hliníkových slitin.
Kromě ostré verze jsou také v plánu přeplňované čtyřválce a provedení s pohonem všech kol. Nutno podotknout, že se na další podrobnosti o tomto autě vyloženě těšíme.
Článek vyšel na webu Autorevue.cz