„Pokračující rozšiřování prodejní sítě přivedlo do našich prodejen o 40 procent více zákazníků než v předchozím roce. Rok 2014 jsme uzavřeli s celkovým počtem 45 prodejních míst v Čechách a na Slovensku,“ uvedla mluvčí e-shopu Šárka Jakoubková.
V roce 2014 vyřídil internetový obchod více než 4,8 milionu objednávek, tedy o 1,8 milionu více než o rok dříve. Podle společnosti se na tomto růstu významnou měrou podílelo zavedení nových služeb zákazníkům v oblasti doručování, masivní investice do automatizace a technologií. Počet nabízených položek zboží vzrostl z 50 tisíc na 72 tisíc.
Alza také začala provozovat vlastní síť výdejních schránek AlzaBoxů a vlastní doručovací službu pod názvem AlzaExpres. Denní návštěvnost webových stránek Alza byla 400 tisíc uživatelů.