Apple míří do luxusních obchodů. Hodinky nabídne v Paříži, Londýně a Tokiu

Tim Cook představuje hodinky Apple Watch

Tim Cook představuje hodinky Apple Watch Zdroj: ctk/ap

Technologická společnost Apple překročí hranice svých prodejen Apple Store. Chytré hodinky Watch bude totiž nabízet také v obchodních domech v Londýně, Paříži a Tokiu. Cílem je oslovit příznivce luxusu a módy.

Apple si pro své smartwach vybral londýnský Selfridge, tokijský Isetan Shinjuku a pařížskou Galerii Lafayette. Všechna tři místa jsou známá nabídkou luxusního zboží. Apple tak míří mezi značky typu Gucci, Tiffany´s, Cartier, Saint Laurent nebo Celine.

Podle appleinsider.com budou v obchodech vyškolení zaměstnanci Applu nabízet všechny dostupné modely Watch. Zájemci budou mít možnost si zařízení vyzkoušet - patnáct minut v případě levnější modelů, půl hodiny v případě nejdražší verze za 10 tisíc dolarů.

Všechny tři obchody otevřou v pátek 10. dubna v půl jedenácté místního času. O dva týdny později budou hodinky k dispozici zákazníkům také v USA, Velké Británii, Austrálii, Kanadě, Číně, Francii, Německu, Hong Kongu a Japonsku.

Ne jen technologie, hlavně módní záležitost

Oznámená netradiční místa prodeje odpovídají strategii kalifornské firmy prezentovat Apple Watch především jako stylový módní doplněk, nikoliv jako pouhé nové zařízení pro fanoušky technologií. To je mimo jiné důvod, proč se smartwatch objevily v březnových číslech prestižních módních magazínů Vogue a Elle Australia.

Podobný koncept netradičních prodejů není pro Apple úplnou novinkou. Už v minulosti měla firma své oddělení v rámci obchodní sítě Best Buy. Vlastní oddělení s produkty Applu nedávno v New Yorku otevřel také prodejce elektroniky B&H Photo Video.