Autohvězdy Instagramu: mezi nejfotografovanějšími vozy Ferrari nenajdete
Na sociální síti Instagram je přes 45 milionů fotek aut. Některá jsou jednoznačně populárnější než jiná, vyplývá z analýzy britské autopojišťovny Veygo. Čtěte, které značky si získaly největší oblibu uživatelů Instagramu.
Firma podle CNBC původně očekávala, že se nejvíce budou v příspěvcích objevovat supersporty značek typu Ferrari. Realita nicméně byla jiná, což Veygo vysvětluje prostým faktem, že většina lidí jednoduše nemá možnost luxusní auta nafotit.
Žebříčku dominuje Ford Mustang, jehož cena se pohybuje v přepočtu mezi 600 tisíci až milionem korun. Fotky tohoto modelu se objevily v téměř dvanácti milionech příspěvků.
Prohlédněte si fotogalerii, kde současně najdete kompletní pořadí:
Tvůrci analýzy postupovali tak, že se pomocí hashtagů snažili dohledat a spočítat instagramový výskyt tří stovek současných populárních vozů. Důležitý je i výběr sociální sítě – je to právě Instagram s více než miliardou uživatelů, který jako jediné sociální médium roste stejně dynamicky jako v předešlých letech.
Instagramu se také v porovnání s Facebookem či Twitterem daří lépe oslovovat mladší cílovou skupinu a současně zvyšovat aktivitu stávajících uživatelů, což je pro sociální média klíčový faktor.
Instagram, který v roce 2012 koupila společnost Facebook za jednu miliardu dolarů, se navíc z aplikace původně vytvořené pro sdílení fotografií rozrostl do služby, kterou lidé využívají pro sdílení krátkých videonahrávek a posílání vzkazů.