Základem je opět důkladně přepracovaný motor. Objem základního dvanáctiválce byl zvětšen na 6,3 litru, jiné jsou samozřejmě písty nebo kliková hřídel, měnila se turbodmychadla, sací část i výfukové potrubí, přičemž například takové svody jsou nerezové a mají průměr osm centimetrů. Výfuk také obsahuje klapku, která v případě potřeby zařídí patřičný zvukový doprovod.
Výsledek nabízí maximální výkon 662 kW (900 k) dostupný při 5500 ot./min, točivý moment by se údajně dostal až na 1500 Nm, ale v automobilu je elektronicky omezen na 1200 Nm. Přes sedmistupňový automat je poháněna zadní náprava, kam Brabus ještě navíc instaloval samosvorný diferenciál. Stovka je otázkou 3,7 s, zrychlení z nuly na 200 km/h proběhne za 9,1 s. Maximální rychlost leží za hranicí 350 km/h.
Kvůli takto vysokým rychlostem Brabus samozřejmě zapracoval také na aerodynamice. Jiné jsou nárazníky, na autě najdeme řadu karbonových dílů a nakonec byl upraven i vzduchový podvozek. Ten je nově v základní pozici zhruba o 15 milimetrů nižší. Zájemci mohou sáhnout po třech různých variantách litých kol o velikosti 21 palců, k dispozici jsou případně ještě kola o palec větší.
Kdo si objedná novou třídu S ve verzi Rocket 900 přímo od Brabusu, ten bude muset vytáhnout z účtu minimálně 9,5 milionu korun. Samozřejmě stejnou úpravu lze aplikovat také na vůz, který již majitel vlastní.
Článek vyšel na webu Autorevue.cz