V minulosti se například až rok čekalo na novou Hondu Civic. Až na tři měsíce se mohl protáhnout termín dodání žádané Škody Octavie s dieselovým motorem TDI nebo terénního Yeti.
Dovozci Ferrari paradoxně pomohla ekonomická krize, která zapříčinila problémy na některých jiných trzích a tím možnost většího odběru aut pro Česko. Podle Rozkošného někteří zájemci jezdí svůj vůz specifikovat přímo do atelieru v mateřském závodě v Maranellu.
Nejkratší dobu se čeká na Ferrari California, který se k zákazníkovi dostane do tří až čtyř měsíců. Přibližně půl roku až devět měsíců se čeká na FF a 458 Spider, o něco kratší čekací doba je na 458 Italia. Nejdéle, přibližně rok, si klient počká na nový model F12 Berlinetta představený na autosalonu v Ženevě, jehož výroba začne až po prázdninách. U Maserati je dodací lhůta kolem tří měsíců na všechny modely.
Prodej Ferrari i Maserati je v Česku konstantní. Letos dovozce očekává dodání kolem 40 Ferrari a zhruba poloviční počet Maserati. Za první čtyři měsíce přibylo na tuzemských silnicích 15 nových Ferrari. Největší zájem je o model 458 v provedení kupé a Spider.