Klienti se ve smlouvách zavážou na dva roky, budou dostávat měsíční vyúčtování a za minutu volání zaplatí poplatek v rozsahu 1,50 až 2,50 koruny.
„Vstup na trh připravujeme zhruba rok, investovali jsme zatím sto milionů korun a tímto krokem jsme chtěli stihnout letošní podzimní nákupní horečku, zároveň také předběhnout konkurenční ČEZ,“ prohlásil obchodní ředitel Centropolu Telecom Lukáš Pokrupa s tím, že dalších sto milionů korun má firma připraveno pro obchodní sítě a jejich provize.
Centropol Telecom tak zahájil vlnu vstupů firem již zavedených v jiném oboru, které svým klientům nabídnou služby virtuálního mobilního operátora. Z dodavatelů energií je to třeba ČEZ.
„Mohu potvrdit, že máme v plánu vstoupit na trh mobilních virtuálních operátorů ještě letos na podzim,“ konstatovala mluvčí skupiny ČEZ Barbora Půlpánová, aniž by upřesnila termín či komentovala postup konkurence.
Centropol Energy, mateřská firma nového operátora, dodává energii 350 tisícům zákazníků. „Nejen jim nabídneme komplexní služby virtuálního mobilního operátora od fakturace přes zákaznický portál po call centrum,“ uvedl Pokrupa.
Firma chce v příštím roce také vstoupit na trh s poskytováním pevných telefonních linek.